środa, 19 czerwca 2013

Czarne sukienki wywołują masę skojarzeń:)

Teraz trochę lżej o czarnych sukienkach, bo bardziej o skojarzeniach z nimi. Czarne sukienki mogą wywołać  całą masę skojarzeń, a każda z nas ma pewnie zupełnie inne :) Mnie na przykład przypomina się moja czarna sukienka, która była tak ładna, że nosiłam ją jako dziecko na okrągło i moja mama śmiała się, że pewnie będzie musiała ją spalić, bo na mnie się rozsypie. Przypominają mi się też czarne sukienki, które szyłam dla lalek, miałam chyba taki żałobny etap w swoim dzieciństwie :) Z tych sukienek i tak nic nie wychodziło, bo zaszywałam wszystko łącznie z rękawami, ale nie ważne :)  Do tej pory chyba coś mi z tego zostało, bo na przykład wszystkie, no prawie wszystkie, moje weselne sukienki sa czarne. Ale zawsze mozna to zrzucić na elegancję, która musi mi towarzyszyć :)
Czarne sukienki to także temat, którego nie omijają nasi projektanci. Każdy z nich patrzy na temat zupełnie inaczej i pewnie każdy ma własne z nim skojarzenia. A co wam kojarzy się z czarnymi sukienkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz